הדרכות 4x4
הדרכות 4x4 מתחלקות למספר סוגי קורסים:

קורסי בסיסי לרכבי שטח- חד יומי:
קורס זה מיועד לכל מי שבבעלותו רכב שטח ומעוניין להעשיר ולפתח את הידע והמיומנויות שלו בנהיגת רכב זה,יתרונות וחסרונות הבדלים בין רכב שח לרכב פרטית.

קורס מתקדם- דו יומי:
קורס זה מיועד לבעלי ידע בסיסי בנהיגת שטח ורוצים לפתח מיומנות מתקדמות יותר, עם אתגרים קשים, נהיגה בחולות, חילוצים, טיפים להישרדות בשטח והבדלים בין סוגי רכבי שטח.
בסיום קורס זה מוענקת תעודת השתתפות בקורס נהיגת שטח מתקדם.

הדרכות ליחידים: מתאים לאנשים המעוניינים להרחיב את הידע שלהם בהפעלת רכב 4x4, בהבנת השטח, התפעול ובהיכרות עם רכבם.

הדרכות הפתעה לימי הולדת ואירועים: ארגון הדרכה משולבת עם ארוחת בטבע. מתאים לאנשים המעוניינים להרחיב את הידע שלהם בהפעלת רכב 4x4 ולאנשים הרוצים להפתיע לרגל אירוע מיוחד.

טיול מערד לגבי פרס 13/2/10
בשבת 13/2/10 יצאנו קבוצה בת 7 גי'פים נהגים ובני משפחה לטיול, המראנו ממסלול ההמראה בערד ובסופו של יום נחתנו בשלום בכביש סדום דימונה.
דרגת קושי הטיול בינונית לרכב שטח עם הילוך כוח, קשה לגי'פונים ללא הילוך כוח, אורך המסלול כ - 50 ק"מ, התחלנו את המסע בשעה 09:00 בצומת קמה וכמובן לפתיחת יום טוב צריך ארוחת בוקר.
המשכנו בנסיעת כביש עד למסלול בערד, כאן היגע זמן שילוב ל4X4 H ולעבור לנהיגת שטח.
במסלול היפה עברנו מתלולים קצת עבירות קשה עקב נזקי הגשמים והסחף אך בגדול לא נורא.
עברנו במעלה קומות כמובן בשילוב להילוך כוח, מי שיש נעילה נעל ועלה ביתר קלות השאר טיפה השקיעו מאמץ.
משם לנחל צבאים, מעלה צבאים לצפייה על הנוף המדהים והמשך לגבי פרס.
בגבי פרס טיול רגלי קצר, לצערינו מעט מאוד שאריות מים מהשיטפונות אך בכל מצב המקום מדהים ביופיו, וכמובן מפליא עד כמה הטבע יכות להיות בעל מקצוע מדוייק וזאת רואים לפי חיתוך הסלעים והאבנים שניראים כיצירת אמן.
הפסקת צהריים בשעה קצץ מאוחרת, סיפורים וחוויות והמשך נסיעה עד למפגש עם כביש סדום דימונה.
פרידה לשלום מהחבורה המדהימה וחוזרים לשיגרת היום עד לשבוע הבא.